Nějaké tower-defense hry jsem již hrál, dohrál jsem jich již méně, takže expert na TD v tuto chvíli nejsem. Líbila se mi rozmanitost vojáků, každé povolání má velmi specifickou zbraň, která se hodí na jiné situace a jiná umístění v úrovních, stejně tak jejich dovednosti jsou rozumně odlišné (jeden hází granáty, dalšímu se automaticky doplňuje munice a tak dále). Obtížnost byla také relativně rozumně odstupňovaná a za oněch 40 úrovní jsem se zhruba 3x musel vracet ke starším úrovním, abych je dohrál na vyšší obtížnost, získal více financí a mohl vylepšit vojáky či jejich zbraně.
Příběh snad vůbec neexistuje, což je maličko škoda. Úrovně, ač se hra snaží o jakousi změnu prostředí, si jsou podobně jako vejce vejci, kromě měnících se tras nepřátel a pozic vojáků. Design nepřátel je v pořádku, bohužel druhů není příliš, takže až na výjimky velmi rychle zjistíte, co na koho platí. Hrál jsem bez zvuku a případné hudby, takže ty nehodnotím :) Obecně jsem se ale těch zhruba 14 hodin rozumně bavil, takže za mě dobré.
Pro: Povolání, obtížnost, zbraně
Proti: Příběh, variabilita úrovní, počet nepřátel