Kromě slabšího příběhu a značně repetitivního prostředí se ale hře nedá moc více vytknout. F.E.A.R. je poctivou FPS se skvělou hratelností. Pocit ze střelby a přestřelky jsou výborné, akční pasáže jsou svižné a rozhodně nenudí. Vyzdvihnout je třeba i povedenou AI nepřátel. Stejně jako třeba v Crysis mě bavilo poslouchat komunikaci nepřátelských vojáků a jednoho po druhém účelně likvidovat, škoda snad jen přítomnosti otravných robotů, se kterými taková sranda jako s lidskými protivníky prostě nikdy není. Samostatnou kapitolou je pak bullet time, který je velmi efektivní a hra je s ním značně jednodušší, jeho používání jsem se proto snažil mírnit, přesto jsem často neodolal, protože poskytuje možnost vychutnat si likvidaci nepřátel ještě intenzivněji.
Těch 8 odehraných hodin mi u F.E.A.R. uteklo velmi rychle a rozhodně si tedy teď zahraju i datadisky.
Pro: audiovizuální zpracování, atmosféra, pocit ze střelby, svižnost akce, AI nepřátel
Proti: příběh, duchové, repetitivní prostředí