Vybraných dvacet levelů je velmi dobře hratelných a to i dnes. Vzhledem k neexistenci kampaně sice chybí jakákoliv soudržnost, přesto si úrovně udržují slušnou kvalitu a žádná se nemusí stydět. Je sice znát odlišný přístup oproti původním levelům z Doom II, ale to je spíše dobře. Autoři také nejsou žádní amatéři a stojí i za dalšími skvělými tituly. V některých levelech se dočkáme i originálních nápadů. Mapy jsou rozsahově spíše kompaktnější s rozumnou obtížností. Díky samostatnosti úrovní jsem se po prvním dohrání k Master Levels už jako k celku nevracel, až nyní. Některé úrovně jsem ale hrál v source portech, které přinesli nativní podporu tohoto datadisku - Crispy Doom a hlavně Eternity Engine.
Aktuální dohrání proběhlo v rámci remasteru Doom + Doom II, který levely spojuje do souvislé kampaně (lze ale zvolit levely i samostatně). Pořadí se liší od fanouškovských verzí i konzolových vydání, které některé levely obsahovalo. Každopádně jde o dobrý nápad a datadisk tak působí mnohem lépe. Hraní jsem si díky tomu hodně užil a bez pistol startů bylo vše i mnohem plynulejší.
Pro: Grafika, kontroly, rozmanitost, honičky, nápad, ozvučení, dabing, vylepšování, délka, relaxační
Proti: Přestřelky, přepadení základny, umělá inteligence