A jak že se to vlastně hrálo? No já byl nadšený. Jasně, prvně, čeho si člověk všimne, je větší linearity a hra by mohla mít více volnosti a nebýt tak přísná. Např. pokud si vezmete jiný převlek, tak je hra dost vysilující protože vás automaticky každý pozná a musíte využít instinktu, aby vás neodhalili. Zní to jednoduše, ale samozřejmě, že na vyšší obtížnost instinktu není nikdy dost. A tak nezbývá než improvizovat v postupu. Tohle bylo dost frustrující, co si budeme.
Ale i k těmto neduhám to bylo prostě fajn. Změny prostředí, dialogy mezi NPC postavami, cutscény, celková hratelnost, to vše bylo naprosto pohlcující. Měl jsem pocit, že opravdu musím se co nejlépe infiltrovat a použít co nejtiššího postupu. Ono prostřílet se taky nebylo úplně jednoduchý protože jsem rád, že je hra založena na stealth postupu a opravdu to tak je.
Jinak příběh mi připomínal spíše akční béčko, ale vůbec mne to nijak neobtěžovalo. Díky tomu se jelo fůrt dopředu a potkáte tak dost zajímavé záporáky. A v záporných postavách se vývojáři opravdu vyřádili. Tolik ujetých a divných postav jsem ve hře dlouho neviděl, ale o to víc to bylo zábavný.
Akorát jsem trochu nepochopil systém vyhodnocování a ten ani nějak ve mne nedokázal vzbudit touhu vše vysbírat. Ale věřím, že pro lidi co rádi sbíraj všechny možné ocenění atd tak se tady vyřádí.
Celkově mám opravdu dobrý pocit a tahle hra ve mne dokázala vzbudit nadšení a zvědavost na další díly a tak nezbývá než s agentem 47 procestovat svět a odstranit další cíle. Ale chápu, že tahle hra může vytvořit frustraci oproti jiným dílům, ale pro mne jako vstupenka do tohoto světa to fungovalo naprosto skvěle.
Pro: hratelnost, grafika, cutscény, celkový pocit ze hry, stealth přístup, záporné postavy, prostředí, délka hry, agent 47
Proti: systém převleků, instinkt, hra je dost nekompromisní občas, některé momenty se dají vyřešit zase naopak velice rychle, systém vyhodnocování