Nejlépe hodnocené komentáře
Theme Hospital
Fallout Tactics: Brotherhood of Steel
SPECIAL+jednotlivé misie+celkom zaujímavý príbeh - robia z tejto hry zaujímavú alternatívu ku Jagged Alliance alebo X-COM hrám.
Call of Duty 2
Pro: Multiplayer, jednoduchost, linearita, skripty :D.
Proti: Ti co nechtějí linearitu ať pokračují dál, zde nic jinýho nenajdou.
Vampire: The Masquerade - Bloodlines
Pro: Charisma, opravdu hutná atmosféra, pach krve :-E , úkoly, grafika, hudba, příběh, prostě vše krom bugů, které jsou už dnes celkem dobře opraveny hráčskou komunitou.
Proti: Pár bugů, ale když je člověk nehledá tak jako kdyby nebyly.
Shadow Warrior
Lands of Lore: The Throne of Chaos
Ten svet je úžasný, grafické spracovanie na tú dobu rovnako vynikajúce, a vôbec nič sa z jeho kúzla za tie roky nestratilo. Rovnako príbeh hry je najprepracovanejší z toho, čomu sa u nás hovorí klasický dungeon. Výborne charaktery, výborne nakreslené :-) a v prípade CD verzie celkom slušne nahovorené (kráľ Richard v podaní Patricka Stewarta, čo môže byť lepšie ;)). Dokonca existujú nepotvrdené informácie, že svet Lands of Lore je ten istý, ako ten z adventúr o Kyrandii - len iné miesta.
Pro: hádanky, grafika, postavy, skrátka klasika
Blackthorne
Pro: Skvělá hudba a zvuky, střelba dozadu, atmosféra.
Proti: Chvílemi slabší level design, později stereotyp.
Syberia
Pro: Atmosféra, postavy, grafika.
Proti: Přespřílišná zdlouhavost a prázdnost.
Heroes of Might and Magic IV
Hrdinové - kapitola sama o sobě. V kampani se osvědčili. Když prolézáte poslední misi s hrdinou na nějakém 70. levelu, tak si pomalu vystačí sám. V normálních mapách nedosáhnete vysokého levelu, ale změna je život (oproti homam3). Dovednosti a kouzla výborné. Celkově vidím bojujícího/aktivního hrdinu kladně.
Kampaň slušná, čeština na vysoké úrovni.
Pro: skoro všechny změny proti předešlému dílu (3. díl dobrý, ale nelze hrát to samé pořád dokola, akorát tomu jinak říkat)
Proti: možná lehce nelogická migrace jednotek mezi hrady (dříve spíše antický základ, ve 4. dílu takové hala-bala-není/je-cool)
The Elder Scrolls II: Daggerfall
Pro: Obrovská rozloha, grafika, možnosti, miliony předmětů a dovedností.
Proti: Ta rozhloha je fakt až neskutečná, bugy.
Aliens versus Predator 2
ALIEN dopadl ve srovnání s první hrou i filmovým univerzem na první pohled kontroverzně, není příliš bystrý ani pohyblivý (alespoň ne v klasické rovnici "ohrabaný alien vs. neobrabaný člověk"). Při prvním hraní to v pravověrném fanouškovi tam někde vzadu zůstává, nadáváte, ale při druhém už si na to beztak ani nevzpomenete. Škoda, že kampaň za vetřelce nebyla delší (i tak to ale bohatě stačí na celé CoD 4 :)). Alien také díky své značné "cáklosti" disponuje asi nejzajímavější náplní misí (vývin, aliení planeta...).
MARINE je myslím obdařen nejdelší kampaní a zcela určitě taky nejděsivější, hlavně v prvních levelech, kdy ještě nejste dostatečně otrlí. Dovedu si představit, že po téhle stránce byla hra v době vydání velký šok...
Přesvědčte mě, že za PREDATORa je hra také skvělá, a půjdu na 100%.
Command & Conquer 3: Kane's Wrath
Pro: Parádní hratelnost, 9 subfrakcí, globální mód.
Mass Effect
A teď zápory... zcela na prvním místě je třeba zmínit jediné slovo: konzole. Tohle slovíčko mluví zcela samo za sebe. ME mohl být parádní hrou, která by se zařadila mezi klasiky žánru. Nestalo se tak, protože jde primárně o konzolovej titul. Ve chvíli kdy se člověk začne přehrabovat inventářem, pochopí proč tady konzole zmiňuju. Konzoloidní inventář je jedním velkým utrpením a teďka nemám na mysli jenom otravné řazení předmětů pod sebe. Co mě opravdu nakrklo byla totiž minimální možnost vybavování postav, kterou jinak považuju za jeden z hlavních prvků RPG. Ono vůbec všechno, co se týče předmětů je v téhle hře špatně...stále stejné kvéry a brnění, minimum míst, kde vybavení nakupovat (peníze jsou v podstatě k ničemu), a hlavně jejich "levelování", kdy se nalezené předměty odvíjejí od úrovně hráče (takže pak musíte pro získání 4 jednotek omnigelu rozebírat Kvér VIII za 300 000 kreditů, protože na obyčejná Pifátka II už nikdy nikde nenarazíte..). Přesuňme se k dalšímu nešvaru jménem repetivnost. Postranní mise na planetách jsou tím nejhorším, co jsem za poslední dobu viděl. Snad i AC byl méně repetivní než tohle. Vůbec nechápu, proč tvůrci vyjížďky a mise v naklonovaných základnách nějak nespetřili a nepropracovali, když už vymodelovali kolikrát opravdu pěkné planety. Ach ano vyjížďky... Mako je zlo, absolutní a nefalšované zlo. Kdo vyzkoušel, ví svoje. Tohle vozítko sem navíc omylem zabloudilo z nějaké tupé FPS. Postranní questy na Citadele jsou sice mnohem lepší než ty planetární, ale zrovna dvakrát originální a propracované taky nejsou. Nehledě na to, že dialogy jsou občas opravdu naivní ("Zlý kriminální bosse, rozpusť svůj zločinný syndikát a já tě nezatknu a nechám tě jít." "Hmm, tak jo."). A takhle bych asi mohl pokračovat ještě dost dlouho.
Mám prostě dojem, že v Bioware vzali Kotor, vyházeli z něj několik dobrých nápadů, dalších pár dobrých nápadů modifikovali na nápady špatné, vzali většinu mechanismů a zjednodušili je na takovou úroveň, aby je pochopil i 14-letý Jimmy z Montany, plus přidali retardované hopíkoidní vozítko, úchvatnou vizuální stránku a zdánlivě epickou rozmáchlost. A samozřejmě hektolitry HYPU. A voila, nejlepší hra všech dob je na světě...
Jestli je tohle hra roku, jak všichni nekriticky vřískají, pak jsme klesli do pěknejch sra*ček. Ne blbá hra to neni a opravdu mě mrzí, že jsem ji už dojel, jenom mě štve ten potenciál, kterej zůstal nevyužit...Chjo už aby vyšel Witcher EE..
Pro: Příběh, rozhovory, postavy, universum, grafika, chytne a nepustí
Proti: inventář a předměty, planetární mise, mako, rpg mechanismy nejdou do hloubky, krátká herní doba i herní plocha (nepočítám-li postranní planety), tupá AI, prázdné interiéry
Audiosurf: Ride Your Music
Pokud se ale trefite do te spravne kombinace hudby a hratelnosti, ceka vas zajimava hra, v ktere si jeste muzete vybrat z nekolika hernich modu a obtiznosti takovy, ktery vam nevic vyhovuje. Pak, pokud nemate smulu jako ja, ze se vam ta mrcha bezduvodne skube, je velika sance ze si hru radi casto zahrajete a budete se k ni vracet s kazdym novym hudebnim albem.
Pro: originální koncept, mnoho herních módů, znovuhratelnost
Proti: špatná optimalizace, ne všechny sklatby/hudební styly je zábavné hrát, menu má svoje nedostatky
Alone in the Dark
Pro: Grafika, originalita, ATMOSFERA.
Proti: Ja se fakt obcas celkem bal :-)
Desperados: Wanted Dead or Alive
Pro: Detailni grafika, skvele nadesignovane mise, atmosfera.
Proti: Nic.
Mafia: The City of Lost Heaven
Pro: Grafika, příběh, hudba, dabing, extrémní jízda
Proti: Pár drobných bugů, mise Fairplay
Diablo II: Lord of Destruction
Pro: Hromada nového obsahu, dlouhá herní doba
Proti: Minimální nastavení
Realms of Arkania III: Shadows over Riva
Pro: Atmosféra, grafika, design, perfektní hudba, souboje.
Proti: Prázdnost a statičnost světa, při fullscreen módu bez jakýchkoli ikonek a ukazatelů, velice jednoduchý konec.
Pro: staré-dobré ťahové súboje, možnosť prepnúť do real-time režimu, slušný príbeh, dobrá hrateľnosť
Proti: ak niečo bolo, tak to muselo byť veľmi nepodstatné, pretože si na nič už nespomínam...