Peněz i věcí je tak akorát, nikdy není nouze ani přebytek. Příběh je celkem předvídatelný, ale k tématu se hezky hodí. Úkoly jsou klasika, ale sem tam je nějaký zajímavější. Nejvíce mi na tomto typu hry vadí nejistota co prodat a co se hodí. Často člověk nasbírá hromadu věcí co pak potřebuje o dvě obrazovky dál, ale jiné jsme sušil do konce hry zbytečně. Ve výsledku jsem se pobavil vlastně stejně jako u starších dílů. Hned teď bych se do další podobné hry nepouštěl, ale za rok dva si klidně dám další nášup.
Peněz i věcí je tak akorát, nikdy není nouze ani přebytek. Příběh je celkem předvídatelný, ale k tématu se hezky hodí. Úkoly jsou klasika, ale sem tam je nějaký zajímavější. Nejvíce mi na tomto typu hry vadí nejistota co prodat a co se hodí. Často člověk nasbírá hromadu věcí co pak potřebuje o dvě obrazovky dál, ale jiné jsme sušil do konce hry zbytečně. Ve výsledku jsem se pobavil vlastně stejně jako u starších dílů. Hned teď bych se do další podobné hry nepouštěl, ale za rok dva si klidně dám další nášup.
Pro: Příběh, volby mají dopad na příběh, Shani, Siegfried z Denesle, moc hezky vymodelovaná chudinská čtvrť ve Wyzimě (dodnes si ji celou vybavím), slovanská atmosféra
Proti: Škaredá grafika, bohužel úděsný gameplay (klikačka), otravná meditace u ohně (hlavně jeho hledání), malý inventář, nemožnost skákání nebo sprintu, zdlouhavý nepřeskočitelný převoz na Blata, divná Triss, věčný respawn topivců ve stokách